Pytania i odpowiedzi

Pierwszy raz? Pomyśl o La Poudre™, jak o przyjaciółce z dużo większą garderobą. Wypożyczenie kreacji na wyjątkową okazję jest proste i przyjemne. Poniżej odpowiedzi na najczęstsze pytania. 

1. Co uwzględnia cena, podana przy kreacji?

Jest to cena wypożyczenia kreacji na 5 dni, która uwzględnia podstawowe ubezpieczenie oraz usługę pralniczą po stronie La Poudre™. Ewentualne koszty dostawy są dodatkowe. 

2. Dlaczego muszę płacić cenę wypożyczenia, chcę tylko przymierzyć kreację? 

Przymierzenie kreacji jest oczywiście bezpłatne, ale wymaga płatności kaucji. Kaucja to równowartość ceny wypożyczenia kreacji. Kaucja podlega całkowitemu zwrotowi.

3. Nie wiem jaką wybrać datę? 

Przymierzenie kreacji możesz zamówić bezpośrednio na wyjątkową okazję lub nawet 3-miesiące wcześniej przed planowaną okazją, aby ewentualnie zarezerwować kreację. Skorzystaj z funkcjonalnego kalendarza - wybierz dzień odbioru, a okres 5 dni na przymierzenie kreacji zostanie automatycznie podświetlony. Zwróć uwagę na złote mini ikonki, oznaczają odpowiednio odbiór i zwrot kreacji, które ułatwią Ci planowanie. Jeżeli zamawiasz kreację bezpośrednio na wyjątkową  okazję, rekomendujemy odbiór na 2 dni przed okazją np. okazja w sobotę, zamów odbiór kreacji już na czwartek. Tym sposobem zminimalizujemy ryzyko opóźnień w dostarczeniu przesyłki przez kuriera a jeśli kreacja okaże się nieidealna, masz czas na plan B. 

4. Nie jestem pewna swojego wyboru. Czy mogę zamówić kilka kreacji do przymierzenia?  

Oczywiście - realizujemy nawet 3 kreacje w tym samym zamówieniu. Możesz zamówić inne modele lub, co polecamy, ten sam model w innym rozmiarze.   

5. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia? 

Tak, z chwilą złożenia zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mail z linkiem do statusu. Ponadto, wysyłane są automatyczne wiadomości z każdą zmiana statusu. 

6. Co się dzieje, jeśli kreacja którą otrzymałam nie pasuje (nieodpowiedni rozmiar, źle leży, nie podoba mi się)? 

Jeśli z jakichkolwiek powodów kreacja nie spełnia Twoich oczekiwań, po prostu zwróć ją do La Poudre™ Gwarantowane 100% zwrotu. 

7. Jak zarezerwować kreację? 

Rezerwacja kreacji gwarantuje jej dostępność dla Ciebie w wybranym terminie. Absolutna większość naszych Klientek korzysta z rezerwacji tzn. przymierza kreację i rezerwuję ją wg daty. Rezerwacje przyjmowane są maksymalnie z 3-miesięcznym wyprzedzeniem i nie wymagają żadnej przedpłaty. Kreację możesz zarezerwować sama online (po prostu nowe zamówienie) lub skontaktować się z nami tel./e-mail.  

8. Czy wykonujecie drobne poprawki krawieckie (skrócenie, zwężenie, doszycie ramiączek, wszycie miseczek itp.) w wypożyczonej kreacji? Jak to uzgodnić?  

Tak, bo rozumiemy, że kreacja musi być idealna. Dopasowanie do sylwetki realizujemy w zależności od specyfiki wybranej kreacji (nie wszystkie modyfikacje możliwe są we wszystkich modelach.) Jeżeli kreacja wymaga dopasowania, zawsze zachęcamy do wizyty w Showroomie La Poudre™ Na odległość przyjmujemy najprostsze zlecenia np. skrócenie - wtedy wystarczy delikatnie zaznaczyć szpileczkami preferowaną długość. Indywidualne dopasowanie do sylwetki wymaga całkowitej przedpłaty i nie podlega reklamacjom. Koszt orientacyjny to 39-129 PLN. Skontaktuj się z nami tel./e-mail.  

9. Otrzymałam zamówienie z dwoma/trzema kreacjami, ale tylko jedna mi się podoba i chcę ją teraz wypożyczyć. Jak mam dokonać ich zwrotu? 

To częsta sytuacja. Odeślij wszystkie kreację w planowanym dniu zwrotu.  

10. Jak mam zwrócić kreację przesyłką?  

Zwroty są bezpłatne i proste. Przygotuj przesyłkę InPost na dzień zwrotu kreacji - zgodnie z kalendarzem w zamówieniu. Na ten dzień zaplanowany jest podjazd kuriera i odbiór przesyłki. Zapakuj kreację do kartonu w stanie kompletnym (wieszak oraz pokrowiec La Poudre™). Na karton naklej załączoną etykietę adresową zwrotną (nie zapomnij odkleić poprzedniej etykiety).

11. Czy mogę we własnym zakresie dostosować kreację (poprawki krawieckie) lub oddać do pralni?  

Nie - kreacje pozostaje własnością La Poudre™ podczas przymierzenia i wypożyczenia. Wszelkie zmiany w kreacji we własnym zakresie (np. ulepszanie, czyszczenie) są nieuprawnione. La Poudre™ realizuje usługę pralniczą w cenie wypożyczenia - profesjonalne pranie wodne/chemiczne, prasowanie oraz ekskluzywne czyszczenie parą wodą, aby kreacje La Poudre™ były jak nowe. 

12. Uszkodziłam wypożyczoną kreację. Co teraz?  

Doskonale rozumiemy, że niektóre okazje wiążą się z odrobiną szaleństwa np. na parkiecie. :) Szkody wynikające z normalnego użycia (drobne naprawialne uszkodzenia lub usuwalne plamy) pokrywa ubezpieczenie. W przypadku poważniejszych uszkodzeń, La Poudre™ dokona oceny w ciągu 2 dni od daty otrzymania kreacji i przedstawi kwotę dopłaty. 

  


La Poudre™

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl